fredag 8 december 2017

När man trodde det inte kunde bli värre...

... ja då kommer magsjukan. Henry kräktes inatt och är nu lös i magen. Min mage är kvar i sitt upprorsläge och dagen har därför spenderats i sängen med böcker och film som sällskap. Maken har försökt lösa jobb men det här var helt fel helg att bli sjuka på (som att det någonsin finns rätt helg). Brita har varit fantastisk och tagit hand om oss. Vi sov skavfötters i soffan inatt och när vi vaknade så gav hon mig en tiara, ”så att det syns att du är sjuk och att jag älskar dig”, och så bredde hon mackor till mig. ❤️



Trots kräks och diarreblöjor så var det nästan värst av allt att behöva berätta för Brita att hennes 5-års kalas (som hon pratat om i typ ett halvår) tyvärr blir inställt. Extra otur att behöva ställa in när man fyller år i december, det finns inte direkt massor av tillfällen att ha kalas på... Stackarn! Jag har lovat henne att vi ska ha det vid ett senare tillfälle, får se när det blir. 

Men men, om jag nu inte helt ska gräva ned mig i ömkan så är det ju iaf gansk mysigt att se på film en hel dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar