söndag 29 januari 2017

Titta vad jag kan!

Hej internet, Henry här. Eftersom mina föräldrar aldrig lägger märke till vad jag gör tänkte jag berätta för er att jag idag iaf rullade runt och la mig på mage. Jag har inte riktigt fått ordning på hur jag ska göra med högerarmen så just nu ligger jag väldigt obekvämt på den - men inte säger jag något för det. 

Jag låg där i gymmet imorse och vände mig - men tror ni resten av min familj såg det? Nej! De satt där vid frukostbordet och mumsade i sig våfflor och var alldeles för upptagna för att se mina fantastiska konster. När de till slut såg min nya, obekväma ställning så kunde man ju hoppats på att få lite hjälp - men nej då. Det skulle jublas, applåderas och fotas först. Där låg jag och led i tystnad och min mor väljer att fota mig istället för att hjälpa sin enda son... 

Det är inte lätt att vara barn i det här huset, men jag fick tutte sedan och glömde allt jobbigt :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar