söndag 8 maj 2016

Sol och värme - man kan få för mycket

De här dagarna har varit helt underbara. Sol, värme, grill och vänner - ledigheten har passat mig utmärkt. Tyvärr verkar min kropp inte tycka detsamma så idag när jag var på Coop och handlade så fick jag någon form av värmeslag. Det snurrade och svartnade framför ögonen och benen vek sig. Jag hann precis hitta en bänk och så satt jag där med huvudet mellan knäna (så gott det går med en stor mage i vägen). 

Jag satt så ett tag och sedan blev det lite bättre. Jag lyckades ta mig hem men sedan har jag legat till sängs med en flaska vatten resten av dagen. 

Ja ja, viktigt att tänka på att ta det lugnt inne också. Det har ju blivit rätt långa dagar ute i värmen... 

Vi avslutade kvällen med att grilla middag och sedan banan med choklad! Så mumsigt. Imorgon blir det halvdag vab med snorigt barn och sedan lite möten och bokklubb på kvällen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar