fredag 1 januari 2016

Hur gick det för mig 2015?

Hej 2016! Vad kul att träffas, hoppas vi får ett härligt år tillsammans. Första dagen på det nya året brukar jag ju kolla av mina gamla mål och se över hur året gick.

Mål för 2015


* Agera istället för att bara reagera - det här tycker jag att jag klarat ganska bra. Jag kan bli ännu bättre på det men jag tycker att jag börjat få mig själv att göra mer och inte bara tänka att jag ska göra det.
* Tänka mer på min hälsa - med tanke på att jag gått ned 21kg under året, äter bättre och rör mig mer så har jag definitivt klarat det är.
* Göra sådant som får mig att må bra - ja, det har jag gjort.
* Umgås mer med mina vänner - jag vill såklart träffa dem ännu mer men jag har nog lyckats göra detta.
* Spara pengar till resor - jag var i Amsterdam med Bokmaskarna och i Norge med familjen.
* Ha minst en date i månaden med Grefven - här är det osäkert, men vi har iaf blivit bättre på att ta tid för oss och vi har haft en del datenights och vi har haft några småweekends tillsammans.
* Njuta av min dotter - jamen, hur skulle jag kunna göra något annat?

Uppenbarligen ett bra år målvis! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar