fredag 17 april 2015

Jag orkar inte...

Har egentligen en massa "måsten" som väntar på mig, men jag är mammaledig och orkar faktiskt inte ta hand om både "måsten" och en trotsig 2-åring. Alldeles nyss så däckade jag så rejält ihop med henne när det skulle sovas middag att jag nästan tror att jag var medvetslös där ett tag. Helt väck. Nu är det strax dags att väcka henne igen men jag tänker högaktningsfullt skita i att städa hemmet, jobba, fundera över Amsterdampackning, skriva rent grejer osv. Jag tänker blogga, kolla ikapp tv-serier, äta choklad och läsa mer böcker resten av dagen. Kanske leka lite också, jag var ju visst mamma"ledig".

https://igcdn-photos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t51.2885-15/11098204_696773633765746_1574523095_n.jpgImorse åt vi frukost på Åsa hembageri. Det var både mysigt och dyrt - speciellt när B gick och plockade åt sig "farmorbulle" (hon kallar alla bakverk farmorbulle) när jag inte såg det.

2 kommentarer:

  1. Alla de där "måstena" finns kvar…. Du gör helt rätt val tycker jag! Man ska ta vara på stunderna. Trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för stödet :-) Trevlig helg till dig med!

      Radera