onsdag 14 januari 2015

Uppfinn shoppväktarna och du har mig fast

Alltså, viktväktarna fungerar riktigt bra för mig (än så länge) och jag märker att jag verkligen börjat tänka till kring vad jag äter, hur mycket och om jag äter för att jag är hungrig eller för att jag är sugen. Jag har koll, kontroll och kan sitta med en hel skål chips framför mig utan att ta.

Men.

När kommer shoppväktarna? Appen där man har x antal points att handla för varje dag? Där man måste börja välja, måste avstå, måste beräkna och (som träningspoints hos VV) man måste göra sig av med något  innan man får köpa nytt? Jag skulle verkligen, verkligen, VERKLIGEN behöva en sådan app. Som kontrollerar mig och tvingar mig att tänka till.

Mvh
Hon som jobbar i centrala Gbg och därför måste gå genom Nordstan två gånger/dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar