torsdag 1 januari 2015

Hur gick det med mina mål?

Som alltid på nyårsdagen så kollar jag av hur det gick för de mål jag satte upp för året innan.

Målen för 2014

Målen för 2014:

* Jogga milen - jag var verkligen inställd på att göra detta men benen sa till efter ett 5km-lopp och sedan dess har jag inte joggat. Tyvärr.
* Ha en datenight/månad med maken - det första halvåret tror jag vi klarade detta ganska bra men sista halvåret har det nog inte blivit varje månad. Iofs åkte vi iväg själva två helger så kanske att vi kan tillgodoräkna detta?
* Blogga mer - det har jag lyckats med. 292 st inlägg på den här bloggen har jag inte haft sedan 2009.
* Hitta en bra balans mellan att vara mamma, mig själv och lärare  - jo, men det tror jag nog att jag gjort. Ibland.
* Mer kulturupplevelser - bio, teater, litteratursamtal - nja, tyvärr tror jag inte jag kan säga att det blev så mycket av det. Ja, jag har mina två bokklubbar men tanken var att jag skulle göra mer än läsa böcker och träffa bokvännerna.
* Njuta av min dotter - absolut! Hur lätt som helst ju nu när hon är så stor och go'.
* Hjälpa till mer med husrenoveringen - jag var ju faktiskt med och tapetserade två väggar :-)
* INTE påbörja tusentals pysselprojekt utan istället försöka avsluta dem jag påbörja - jag tror jag klarade det här, jag har inte påbörjat något. Inte avslutat heller iofs...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar