onsdag 20 mars 2013

Som en dansande fisk

Idag var det premiär för babysim för Lill-Grefvinnan och hon var så duktig! Hon flöt, hon skrattade och hon plaskade som en liten fisk - hon verkar trivas bra i vattnet. Farmor satt vid poolkanten och hejade på - försökte ta lite kort också (men så lättklädda och suddiga bilder lägger vi inte ut här). Efter passet så somnade hon gott i bilstolen så jag och svärmor tog en fika. det ska bli kul att göra det här fram till sommaren nu, sedan hoppas vi på en fin sommar så vi kan bada i grannarnas pool :-)

Väl hemma hade vi lite sång- och dansstund - dvs jag åmar mig till Britney Spears "I'm a slave for you" och min dotter skrattar och jollrar åt mig. Mycket trevligt :-) Annars är hon ganska så förtjust i att se mamma "dansa" till "Gangnam style".

3 kommentarer:

  1. Tack för senast. Du är en fena på matlagning :-9

    SvaraRadera
  2. Härligt att du dansar! Bra motion och roligt!

    SvaraRadera
  3. Miss UD: Tack själv(a), det var väldigt trevligt!

    Spader: Visst är det!

    SvaraRadera