lördag 20 oktober 2012

Äntligen!

Nu är Marc Jacobsväskan köpt. I butik. Äkta.



Ja, sagan om min märkesväska verkar få ett lyckligt slut. Efter ungefär en månads mailkonversation med fejkföretaget i Kina som tog mina pengar och skickade en helt annan (oäkta) väska så anmälde jag till SEB som efter att ha läst vår konversation gav mig pengarna tillbaka. Jag började då leta efter väskan i fysiska butiker i Gbg eller Stockholm. Vågar inte köpa sådana här dyringar över nätet igen.

Förra veckan var jag inne på NK i Gbg där de hade fått in väskan - i svart eller svar/lila. Inte riktigt mina färger. Då tipsar den underbara försäljaren om Sally Jones och säger att jag kan kolla där om de har mer färgglada väskor. Jag skyndar dit och där är den. Väskan. Det visar sig dessutom att jag hade 20% rabatt hos Sally Jones. Nu är väskan min (och bebisens) och jag är sååå nöjd!

2 kommentarer:

  1. Hurra vad roligt att du kunde få väskan du ville ha och dessutom den äkta varan och till rabatterat pris.

    SvaraRadera