torsdag 6 september 2012

Mitt liv som gravid - lite snabbt bara


* Bebisar kan hicka i magen - lilla fröken E gjorde det igår.
* Lilla fröken E gillar John Legend - hade på hans skiva och hon sparkade i timmar.
* Jag blir andfådd av att sjunga med i låtar, resa mig upp från soffan, gå i backar, lyfta min ryggsäck etc.
* Min navel har försvunnit, den är numera ett litet streck. Magen ser ut som en uppblåst, glad gubbe.
* Alla kläder sitter mycket snyggare nu när man SKA ha en mage :-p
* Jag har aldrig känt mig så här snygg!
* Gravidhormoner is NOT the shit - de dyker upp vid de konstigaste tillfällen.

3 kommentarer:

  1. Du ÄR snygg säger jag som sett dig live.

    SvaraRadera
  2. Jag bara... GRAVID? Har jag missat att du skrivit om det eller har du helt enkelt inte skrivit om det? Hur som helst, grattis! och kram! Och det är helt galet vad snygg man är som preggo.

    SvaraRadera
  3. Miss UD: Tack :-) Detsamma!

    Emdu: Har precis börjat nämna det här på bloggen. Tack!

    SvaraRadera