tisdag 6 september 2011

Mrs E in da house!

Vi hade ett helt fantastiskt bröllop och en hejdundrande fest som pågick halva natten (Bruden var galet stel dagen efter pga vild dans på stengolv...) Våra underbara familjer och vänner hjälpte oss att få en fantastisk helg med vackra tal och finfina presenter. Morgongåvan från Grefven var inte heller så dum, men den får ni vänta på...

Vi har spaat oss, druckit massvis med champagne och nu packar vi oss iväg för några dagar i London - ni får alltså helt enkelt vänta ett tag till för att få mer berättelser.

Under tiden kan ni ju spana in här för att se Camillas fina bildspel och höra världens bästa låt - som min fina vän Lina och hennes man gjort och lyssnar ni till texten märker ni att den handlar om mig och min Grefve :-)

Här kan ni se fina Camillas tal till mig - och vackra bilder från bröllopet

Här kan ni se fina Tesas bilder - erkänn det är bra att ha bloggande fotografvänner?

8 kommentarer:

  1. Min stora sorg är att jag missade. Men ack vilken vacker brud du var (och fin visningsbild du har numera frun). Allt gott till er och njut av resan nu. Kram

    SvaraRadera
  2. Det var en fantastisk fest, det är bara att hålla med. Synd att jag körde och avvek så tidigt, dansmusiken var grymt bra så länge vi var kvar så jag förstår att det blev ett bra party! :)

    SvaraRadera
  3. Men åååååååh!!! vad fina ni är!!! Grattis igen!!!! Så roligt att allt gått bra!!! Hoppas ni trivs i London (som om ni skulle kunna göra något annat).

    SvaraRadera
  4. Grattis! Nu får man byta namn på länken också. Fina bilder och finfin musik!

    SvaraRadera
  5. grattis än en gång till er och vad fina ni var :D

    kramkram

    SvaraRadera