måndag 6 juni 2011

Jävla Glee

Jag har tyvärr* fastnat i Glee-träsket och har lyckats få en liten crush på två av karaktärerna... För att inte må alltför dåligt över detta har jag googlat upp deras åldrar och insett att de är ca 2-3 år yngre än mig - det kändes rätt okej med tanke på att de spelar tonåringar.

Ja ja, vad ska man göra? Den ena dansar helt fantastiskt och den andra är den där bad boy-killen som vi all nån gång ska sukta efter.

Jävla Glee.

Och ja, jag valde medvetet bilder på pojkarna utan tröjor.

Och ja, jag älskar fortfarande Grefven... även om han inte kan dansa eller ser ut såhär utan tröja...



* Jag säger tyvärr för jag avskyr verkligen programmet. Pinsamt, hemskt och allmänt pinsamt men jag älskar när de sjunger och dansar - mitt musikalhjärta gör kullerbyttor av glädje varje gång...

3 kommentarer:

  1. Man kan ha dem i en liten låda bara?

    SvaraRadera
  2. Hahahahha, jag älskar också Glee.=) Och jag har inte ens något direkt musikalhjärta, faktiskt. Vet inte vad det är, bara så där peppigt, musikigt, okomplicerat som gör att man mår bra, men ändå med någonsorts sockervaddöverdos, när man tittat.

    SvaraRadera
  3. Miss UD: Bra idé!

    Bokomaten: Ja, man är liksom lite glad efteråt, fastän man inte vill vara det :-)

    SvaraRadera