lördag 9 april 2011

Helgbesök med loppis (såklart)

Johanna är och hälsar på över helgen - igår valde vi att slappa ordentligt i soffan så det var bokprat, bokprat, bröllopsprat, livsprat, god middag (Johanna lagade) och film.

Idag cyklar vi iväg till Missy för frukost och sedan blir det GPs stora loppmarknad i Slottskogen och sedan lite second hand i Linné. Ikväll delar vi på oss - Johanna och Missy går på teater medan Grefven och jag firar 1½ år tillsammans iförda hattar på hans bror och svägerskas 40-års fest.

Härligt att solen skiner och värmen hittat oss!

4 kommentarer:

  1. Låter som en supertrevlig helg! :)

    SvaraRadera
  2. ...och imorgon får jag träffa er! :D

    Jag missade loppisen, men jag ska nog ta det lugnt tills vi har fått tillträde till huset. Vi har nog att flytta med oss ändå... ;)

    SvaraRadera
  3. Tesa: Det har varit en väldigt bra helg!

    Jo: Trevligt att träffas idag, vi hörs om lunch i maj :-)

    SvaraRadera
  4. Cyklandet var bland det bästa. Ska fixa i ordning min efter vintern och börja cykla här i Stockholm. Tack för en underbar helg. Kram

    SvaraRadera