torsdag 10 mars 2011

Miss Big Boob

För ungefär två år sedan fick jag ett ryck och bestämde mig för att slänga alla mina behåar. Jag behöll bara en och tänkte naivt att detta skulle få mig att gå och köpa lite nya och bättre behåar.

Hrm.

Det blev inte riktigt så...

Jag borde skämmas över att jag är så lat men men...

Igår tog jag äntligen tag i detta problem och besökte Twilfit i Frölunda eftersom jag fått höra att man får väldigt bra hjälp där. Det fick jag minsann. Damen där mätte mig, bedömde hur fel jag tänkt och vips så förvandlades jag från en 85A till en 70E.

Grefven tycker det är jättespännande att jag nu är så "storbystad" :p Själv känner jag att jeeevlar vad behån siter tajt runtom. Jag har skavsår. Men brösten blev jeeevligt bra i den!

3 kommentarer:

  1. Det är tydligen jättevanligt att man har fel storlek. Men du var ju helt ute och cyklade ;) Jag trodde att jag var en C80 men är en E75 eller ibland F75. Hoppas du trivs din nya bh snart.

    SvaraRadera
  2. Boktokig: Ja, intressant om inte annat :p

    Cinnamon: Jag har också förstått att det är så. Spännande!

    SvaraRadera