söndag 16 januari 2011

Tävlingsdags!

Jag har tidigare skrivit om Cliniderms produkter som jag får testa via Buzzador. Nu kommer två av er att vinna ett lyxigt kit med sex små testprodukter från Cliniderm:

* Active Protection Day Cream
* Barrier Repair
* Optimal Strenght Night Cream
* Ideal Balance Skin Tonic
* Ultra Soft Cleansing Milk
* Age Delay Serum

Hur gör du för att vinna då? Jo, gå in på Clinderms hemsida och läs om produkterna. Lämna sedan en kommentar här på bloggen där du berättar vilken produkt du mest behöver och varför. Jag kommer på fredag 21/1 att kora två vinnare.

Tävlingen pågår till fredag 21/1 kl. 18 - du får gärna tipsa om tävlingen på din blogg eller liknande.

Lycka till!

(Ursäkta det dåliga fotot, ljus och kamera är inte så bra...)

8 kommentarer:

  1. Jag skulle absolut behöva alla de där produkterna. Hinner ju inte ens gå och handla numera och borde absolut skämma bort mig själv mer. Låta maken ta bebisen och köra hemma-SPA kanske :)

    Jag väljer ändå Barrier Repair! För jag har extra torr hy såhär på vintern.

    SvaraRadera
  2. Jag vill också vara med och tävla! :)
    Jag skulle verkligen behöva en sådan där Barrier Repair. Jag får supertorr hy på vissa "fläckar" och även händer mm under vintern. Till händerna har jag hittat grejer, men ansiktet är det värre med.
    Så en Barrier Repair skulle sitta finfint!

    SvaraRadera
  3. Jag är 26 år och har börjat se att huden åldrats lite - så det är klart att jag vill försena min huds åldrande. Därför skulle jag behöve Age Delay Serum, "en dubbelverkande formula som omedelbart ger en synligt jämnare och slätare hy samt en ökad spänst och elasticitet över tiden. Stärker hudens skyddsbarriär och motståndskraft för att stå emot yttre påverkan och motverka framtida ålderstecken".

    Mvh//
    Malin
    malin_the_hmmmm@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Med en fastman som ar 3 ar yngre och en 9 manaders bebis som ar mycket (!) aktiv sa ar jag i akut behov av foryngring i.e. Age Delay Serum. speciellt som jag 1) ska gifta mig i aug, 2) ga pa brollop helgen efter mitt eget. Sa om du inte vill att jag ska se ut som Grandma Plum pa ditt brollop och fordarva ALLA fotografier sa ar det nog lika bra att jag vinner. Typ. ;)

    Kram!

    (ps. javla skit det har med att apoteken ar "enskilda" nufortiden. Jag hittade inga av de har produkterna nar jag var hemma sist. Baby N's Baby Bottom Butter fungerar dock ganska bra ds.)

    SvaraRadera
  5. Ps2. Kom pa att det later ganska ackligt med Baby Bottom Butter om man inte vet vad det ar. Sa har kommer en link... bara for att visa att det inte ar fekalier jag smetar in fejjan med...

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-560636/Supermarket-stampede-women-slap-2-49-baby-butter-faces.html

    SvaraRadera
  6. jag vill vara med i tävlingen och jag skulle behöva ett AGE DELAY SERUM för att fortsätta behålla min ungdomliga hud :)

    nu ska jag hålla min tummar och tår!

    SvaraRadera
  7. Jag är som en flodhäst i kubik pga av graviditet. Skulle behöva alltihop som en uppfräschning och belöning efter att den ploppat ut nån gång nästa vecka (hoppas jag).

    Om jag skulle välja produkt, så väljer jag active protective day cream eftersom jag inte har hittat någon dagkräm ännu som jag tycker är riktigt bra. :)

    SvaraRadera
  8. Vill gärna vara med och tävla, så klart!
    jag pluggar och jobbar, så alla pengar går till böcker (herregud, varför är jag inte författare och skriver kurslitteratur?!)
    och tiden räcker inte alltid till för egen-tid. Skulle gärna testa Age Delay Serum!
    Kram!

    SvaraRadera