lördag 15 januari 2011

Bra produkter från Cliniderm


Som Buzzador får jag ibland chansen att testa olika produkter. Jag blev Buzzador för några år sedan och har fått prova bl.a. ljudböcker, tandkräm och duschcreme under den tiden. Alltid bra grejer - men den här gången... Oj, de slog huvudet på spiken. Jag har fått testa Clinderms hudvårdserie och JAG ÄLSKAR DEN! Precis vad jag behövde nu i den här kylan. Anti-age serumet och dagkrämen tar hand om mitt ansikte och, till skillnad från andra dagkrämer jag köpt, jag behöver inte kräma in näsan två ggr. Rengöringen fungerar också hur bra som helst - den tar mildt bort mitt smink utan att mina ögon känns bortskrubbade.

Bra produkter till bra pris - spana gärna in deras hemsida.

Håll också utkik här på bloggen för det kommer strax en liten tävling med fina priser...

7 kommentarer:

  1. Din lyckost!

    Jag har använt deras mascara i åratal och rekommenderar den varmt. Den innehåller en låg halt av nickel vilket är bra för människor med känsliga ögon och allergier. =)

    SvaraRadera
  2. Jag säger som tristessen: Lyckost! Jag kom inte med i denna kampanj! :(

    SvaraRadera
  3. Tristessen: Ger mascaran fylliga fransar? Isf är jag såld.

    Jo: Håll utkik efter tävlingen - fina priser :-)

    SvaraRadera
  4. jag har några cliniderm produkter som jag älskar, ska nog kolla in de andra produkterna också :D

    kram

    SvaraRadera
  5. Jag fick inte erbjudande om den här kampanjen - trist!

    SvaraRadera
  6. Ganska så fylliga. Kan ev behövas två lager, men jag tycker den funkar finfint =) Den är inte så dyr heller.

    SvaraRadera
  7. Lady Thirty: Gör så - jag gillar dem jag fick, bra för mitt torra ansikte.

    Em: Ta chansen att vinna här då :-)

    Tristessen: Låter bra, ska nog prova den då.

    SvaraRadera