fredag 24 september 2010

Berlintips och dagens shopping

Tydligen fick vi lön idag och eftersom jag och Grefven drar till Berlin tidigt imorgon så var jag ju "tvungen" att köpa lite nya klänningar/strumpbyxor/ugglesaker* (och mer te men det får jag egentligen inte köpa om jag inte har en burk till det - så jag köpte såklart en burk också, men säg inget till Grefven :p )

Återigen en fråga: Vad kan man göra i Berlin på 36 timmar?


* Varför, åh varför har jag snöat in på ugglor helt plötsligt???

6 kommentarer:

  1. Ingen aning, jag har aldrig varit där, bara i Düsseldorf. Och där fanns en ganska rejäl shoppinggata, så jag misstänker att det finns en likadan i Berlin.

    Önskar er en trevlig resa iaf och bli inte av med ev. inköpt sprit den här gången nu då! ;)

    SvaraRadera
  2. Berlin är fint. Massor att göra och så. Enjoy.

    SvaraRadera
  3. tack snälla du för gratulationen!

    kram
    lady thirty

    SvaraRadera
  4. På tal om ugglor så behöver du se denna. Jag skrattade så jag grät och fnissar fortfarande lite när jag tänker på den: http://www.youtube.com/watch?v=BCgbYnNAbSM&feature=player_embedded

    SvaraRadera
  5. Tesa: Vi köpte spriten i tax free den här gången så den kom med hem :-)

    Miss UD: Berlin sög lite rumpa, men det var nog mest tidsbristen, regn och dålig service som gjorde det.

    Fröken S: Indeed!

    Lady Thirty: Grattis till vinsten! Härligt att känna att rätt blogg vann :-)

    Oh my: Helt sjuk uggla, tack för tipset!

    SvaraRadera