lördag 15 maj 2010

Svisch!

Jag trotsar vädret och beger mig ut för att testa min nya, rosa cykel.

Ta-ta!


Update: Gick ju sådär. Först ösregnade det så jag valde att promenera med cykeln (jag under paraply då), sedan köpte jag en regn cape på Clas Ohlson men då kunde jag inte se något. När jag väl shoppat klart allt hade det slutat regna - hurra! Sätter mig på cykeln och börjar glatt susa fram. Efter ungefär 2 minuter hör jag ett mystiskt "fffssscchhh" och märker att jag har punka på bakdäcket. Bara till att promenera hem med cykeln igen.

Ska premiärcykla nån annan dag.

6 kommentarer:

  1. Cykeln saknade sin vän den rosa datorn ju!

    SvaraRadera
  2. Cykling är ju skitsvårt redan om det inte regnar... Tur i alla fall att inte capen åkte in i kedjan eller något annat ännu värre... Man kan helt enkelt säga att cykling torde göra sig bäst i solsken och lätta nedförsbackar...

    SvaraRadera