tisdag 13 april 2010

Så kan det gå

Igår hade jag SJUKT mycket energi - jag var jätteeffektiv på jobbet (jobbade faktiskt hela tiden), gjorde ärenden i stan efter jobbet (bytte handdukar som fällde, köpte fin tröja till sambon som tack för att han tog hand om mig när jag sjuk), cyklade hem i solskenet, handlade mat, lagade typ trerätters, tog promenad i solnedgången, spelade TP och vindäckade i soffan tillslut.

Idag är all energi borta, Grefven fick dra upp mig ur sängen imorse och nu har jag läst bloggar på jobbet i en och en halv timme.

Poop.

3 kommentarer:

  1. Jadu, ibland slår det liksom över. Typ "Sista rycket?" Hoppas att energin kommer tillbaka snart! :)

    SvaraRadera
  2. Det hoppas jag med, jag och Grefven gick hem tidigt och tog en powernap i soffan - men energin kom inte direkt tillbaka ändå...

    SvaraRadera
  3. Du uträttade säkert massor på din pigga dag istället :D

    SvaraRadera