måndag 8 mars 2010

Iakttagelse från soffan

Grefven är väldigt söt när han sover

4 kommentarer:

  1. Nu ar du sa dar ackligt kar som du brukade reta mig for ;)

    Men visst ar de fina nar de sover? Ja, nar de inte snarkar och snor tacket vill saga - da kan man salja dem for en billig peng/gratis...

    Hur ar det annars? Hittat lagenhet? Fortfarande mycket pa jobbet?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag vet, och hade jag inte varit uppe i det blå så hade jag skämts :p

    Ingen lägenhet på gång, tyvärr men jag har istället tagit tag i att förändra med billiga medel i det lilla hem vi har - nu ska det in lite färg! På jobbet är det alltid upp och ned, vet inte vad jag vill osv. men det löser sig.

    Nu ska ni snart ha en liten, följer med spänning...

    Kram

    SvaraRadera
  3. Nu refererar jag inte längre till själva inlägget för jag gissar att han är precis lika fin för dig som P är för mig när han sover! :)

    Men roligt det låter med förändring, härligt med färg också även om jag själv har vitt vitt och åter trä men satsar på en eller annan färgklick som komplement.
    Vårkänslorna gör sitt till.

    SvaraRadera