måndag 21 december 2009

En julskräckis

Om man sedan fyra år tillbaka endast kört automatväxel är det väldigt, VÄLDIGT läskigt att ge sig ut i denna jultrafik med en manuell växel, speciellt när det är en bil man inte kört innan och man helst inte vill krocka. Nu gick allt bra men jag skakar fortfarande och pulsen är inte riktigt normal ännu.

Varför jag gör detta? Jo, jag vill ju vara den där snälla flickvännen så eftersom Grefven har fest på slottet ikväll för att fira att julborden är över så erbjöd jag mig att hämta honom så han kan få fira lite. Han hade gjort det för mig så...

4 kommentarer:

  1. Pratar vi bilkörning eller om att ha pojkvän? ;)

    SvaraRadera
  2. Miss KYD: :P Bilkörning är läskigare än pojkvän

    Missy: Jag är glad att jag lever

    SvaraRadera
  3. grattis!
    du har vunnit i min tävling :D

    maila mig din adress så kommer sakerna till dig efter jul!

    ladythirty@gmail.com

    god jul!

    SvaraRadera