fredag 7 augusti 2009

En helt ny värld...

Igår presenterades jag för en ny värld. Den kallas 3D. Jag har tidigare år inte kunnat se 3D-format hur mycket jag än försökt så när Programmeraren ville se Ice Age 3 i 3D sa jag att det var onödigt men sure, om han vill se det så fine, jag är en bra vän. Men. Jag kunde se 3D och det var helt fantastiskt! (Dessutom var filmen helt grymt rolig!)

Efter bion (där Programmeraren snodde med sig 4 par 3D-glasögon som han sedan insåg att han inte riktigt har användning för) så presenterade han mig för ännu en ny värld. Heaven 23. För en person med extrem höjdskräck ger detta ställe inte riktigt samma "wow"-upplevelse som jag kan tänka mig att det gör för andra. Men jag gillade det ändå - beställde en god ... ja, gissa vad jag drack...

Glashissen ut mot gatan upp blundade jag - ville inte utsätta mig för en tidig död genom att kolla men när vi väl var uppe och satt och tjöta kollade jag. På den extremsnygga killen på bordet jämte oss. Sååååååå fin! Sedan blundade jag i hissen ned igen, missade precis spårvagnen, sa hejdå till Programmeraren och började gå mot centrum för att hitta annat transportmedel.

En mycket trevlig kväll med nya upplevelser!

7 kommentarer:

  1. Mmm...räkmacka på Heaven 23. Bara det i sig en anledning att åka till Göteborg!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket..jag borde snart ha samlat ihop nog mycket poäng för min första "restraining order" :)

    SvaraRadera
  3. Luned: Har faktiskt inte provat räkmackan ännu, men det står på min lista :-)

    Jerk: Jupp, 2 poäng till så skickar jag polisen på dig :p

    SvaraRadera