måndag 27 juli 2009

Som extremt fina viner...

Fick mig en chock häromdagen när jag såg "Yes man" med Jim Carrey och insåg att han började se lite äldre ut. Tänkte sedan att detsamma ju gäller Brad Pitt. Och idag såg jag en film med Keanu Reeves och insåg att det gäller honom också. Och då förmodligen Johnny Depp med. Så jag imdb:ade dem. Jim är 47 år. Brad och Johnny är 46 och Keanu är 45. Fortfarande läckra som f***n allihopa, nästan ännu sexigare nu när de har det lite mer mogen-man-stuket över sig.

Jag kanske borde börja söka mig till 40+ istället för 20+...

7 kommentarer:

  1. Mmmmmmm, Johnny.... :-) Hur läcker som helst!

    SvaraRadera
  2. Det där har jag också lagt märke till på sistone. Jag undrar dock hur mycket det har att göra med att vi själva också åldras? Hmm..

    SvaraRadera
  3. Vi? Åldras? Kan jag inte tänka mig... :p

    SvaraRadera
  4. Johnny here I come!

    SvaraRadera
  5. Jag läste igår att Jimpa har blivit eller ska bli morfar. Det MÅSTE vara feltryck! :)

    SvaraRadera
  6. Äh? Visste inte ens att han var pappa...

    SvaraRadera