måndag 2 februari 2009

Bring it on, bitch!

Jag ligger i krig mot Förkylningen. Förkylningen öppnade starkt med stela leder, huvudvärk och allmän iskall inställning till kroppsvärme. Jag svarade med tre tröjor, halsduk inomhus, c-vitaminer och flera varma koppar te. Förkylningen satte emot och höjde med trötthet och yrsel - jag synade dock bluffen och vägrade ge med mig, stannade extra länge på jobbet. Förkylningen försökte igen och tröttade mig så enormt att jag halvsomnade över mitt skrivbord - jag höjde med glass och Echinaforce.

Sheffield på fredag är målet och Förkylningen har valt fel kvinna att slåss med.

3 kommentarer:

  1. Jag hejar på Miss E jag. Sug på den du Förkylningen.

    SvaraRadera
  2. Jag hejar och betackar mig för den när vi ses på torsdag!

    SvaraRadera
  3. Johanna: Jag tackar för stödet och Förkylningen kände sig något slagen.

    Miss UD: Förkylningen ska inte med på lunchen. Jag får bestämma det.

    SvaraRadera