söndag 4 januari 2009

Livets hårda stunder... med en touch av ironi

Ibland tvingas man gå igenom jobbiga saker i livet. Igår var en sådan dag. Igår "tvingades" jag nämligen stå och se på medan Snyggo-kollegan målade min hall vit. Jag tror inte ni förstår hur jobbigt det är att se en snygg och trevlig karl måla ens hall. Jättejobbigt verkligen. Jag skulle ju vilja säga att jag hjälpte till men det jag gjorde tror jag inte hjälpte så mycket eftersom han fick gå över det jag målat igen. Jag degraderades till tråghållare. Jättejobbigt verkligen.

Men jag har iaf en vit, fin hall nu! Tack Snyggo-kollegan!

4 kommentarer:

  1. Var det jobbigt för att det var HAN som målade eller för att han var så SNYGG? ;-)

    SvaraRadera
  2. Valkommen to our humble abode... Lat oss bara veta datum sa vi sakert ar hemma. Our social life is soooo exciting, you know.

    SvaraRadera